Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät vastaukset asiakkaidemme useimmiten kysymiin kysymyksiin.

Missä tiedostomuodossa litterointi-/kielentarkistusaineisto pitää lähettää?
  • Litterointi: Pystymme vastaanottamaan litterointimateriaalin kaikissa ääni- ja videotiedostomuodoissa.
  • Kielentarkistus: Parhaan lopputuloksen saat, jos lähetät kielentarkistusmateriaalin meille Word-muodossa. Pystymme vastaanottomaan myös muita tekstimuotoja, mutta nämä kannattaa varmistaa erikseen etukäteen.
Miten voin lähettää tiedostot?
Millaiset toimitusajat teillä on?
  • Litterointi: Pystymme toimittamaan valmiit litteraatit nopeastikin, esim. 10 h äänitteitä jopa 3 päivän kuluttua lähetyksestä. Saat valmiin työn itsellesi viimeistään tarjouksessa mainittuna päivänä. Jos tarvitset paljon nopeampaa toimitusaikaa, voidaan siitä sopia erikseen.
  • Kielentarkistus: Kielentarkistuksen toimitusajat riippuvat tekstin pituudesta, aihealueesta, sekä siitä tehdäänkö tekstille myös sisällönmuokkausta (sovitaan erikseen). Saat valmiin työn itsellesi viimeistään tarjouksessa mainittuna päivänä. Jos tarvitset paljon nopeampaa toimitusaikaa, voidaan siitä sopia erikseen.
Kuinka paljon palvelunne käyttö maksaa?

Hintoihimme voit tutustua tarkemmin Hinnasto-sivullamme. Lähettämällä tarjouspyynnön saat tarkan hinnan tilauksellesi.

Onko hinnoissanne neuvotteluvaraa?

Jos kyseessä on keskimääräistä suurempi projekti, annamme sille paljousalennuksen. Tästä saat lisätietoja lähettämällä tarjouspyynnön.

Milloin laskutatte tilaukseni?

Laskutamme valmiit työt muutaman päivän sisällä niiden valmistumisen jälkeen, tai vastaavasti suuremmissa projekteissa kuukausittain perustuen sen hetken töiden valmiusasteeseen.

Voinko maksaa tulevia litterointeja/kielentarkistuksia ennakkoon?

Voimme tarvittaessa myydä ns. ”ennakkokrediittejä”, joita voit käyttää tarpeittesi mukaan laskun maksamisen jälkeen joustavalla aikataululla. Kerro mahdollisesta toiveestasi tarjouspyynnössä.

Miten voin maksaa laskuni?

Maksu tapahtuu verkkolaskuun (yritysasiakkaat) tai sähköpostiin/kirjepostina toimitettavaan laskuun perustuen esim. oman verkkopankkisi kautta.

Kuinka pitkä maksuaika laskuissanne on?

Laskujen maksuaika on lähtökohtaisesti 14 päivää.

Millä tavalla vastaanotan valmiit työt?

Lähetämme valmiit työt s-postiisi erikseen sovitun toimitusaikataulun mukaisesti.

Tulivatko lähettämäni litterointitiedostot perille?

Lähetettyäsi äänitiedostot osoitteessa spoken.fi/tiedostot olevan lomakkeen kautta siirryt kuittaussivulle, jossa listataan meille perille tulleet tiedostot. Jos olet epävarma siitä, tulivatko tiedostot perille, laita viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu@spoken.fi tai soita numeroon +358 50 339 2407, niin tarkistamme asian.

Kuinka kauan s-postissani olevat valmiiden töiden linkit toimivat?

Linkit ovat tietoturvasyistä avattavissa seuraavan 10 päivän ajan s-postin vastaanottamisesta. Jos linkit ovat vanhentuneet, ota yhteyttä meihin (asiakaspalvelu@spoken.fi / +358 50 339 2407)

Voinko olla varma, että aineistoni tiedot ja sisältö pysyvät salassa?

Tietoturva ja salassapito ovat meille ensiarvoisen tärkeitä. Kaikki työntekijämme noudattavat salassapitovelvollisuuttaan, minkä lisäksi tilauksen sopimusehdoissa on kuvattu tarkasti kaikki salassapidettävät asiat. Tiedostojen lähetys tapahtuu SSL-suojatulla yhteydellä ja palvelumme on salattu ajanmukaisilla menetelmillä.

Millaiset ovat sopimusehtonne?

Ajantasaiset sopimusehtomme löytyvät täältä.

Mitä 100 %:n tyytyväisyystakuu tarkoittaa?

Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille kaikki kaikessa. Jos et ole tyytyväinen työmme laatuun, emmekä ole pystyneet laatua parantamaan yhden korjauskierroksen jälkeen, et maksa palvelumme käytöstä mitään.

Ketkä ovat asiakkaitanne?

Asiakkaisiimme kuuluu mm. yliopistojen ja ammattikorkeakoulujen tutkijoita, asianajotoimistoja, tutkimusyrityksiä, yrityksiä sekä yksityishenkilöitä. Pystymme palvelemaan kaikki asiakasryhmiämme heidän vaatimallaan tavalla. Lisätietoja eräistä asiakkaistamme saat Asiakkaamme-sivulta.

Miten saan teihin yhteyden?

Nopeiten saat meihin yhteyden laittamalla s-postia osoitteeseen asiakaspalvelu@spoken.fi tai soittamalla numeroon +358 50 339 2407. Vastaamme nopeasti arkisin toimistoaikojen puitteissa.

Kysyvä ei tieltä eksy.

Tietosuoja

Copyright 2019 – Spoken Oy